Di Sebalik Gambar Adya Jebat, Ada…Tajamnya Mata Korang!

Di Sebalik Gambar Adya Jebat, Ada…Tajamnya Mata Korang!

Sebut nama Ayda Jebat mesti semua akan tahu bakat lakonan yang bersahaja gadis kecil molek ni. Selain berlakon, Ayda juga boleh menyanyi dengan baik.

Boleh dikatakan semua lagu nya meletop. Anak kelahiran Merlimau Melaka ini mula menerpa nama dalam drama Rindu awak 200% gandingan bersama Zul Ariffin.

Siapa layan drama tu? Memang best. Tak heran lah sekarang dah banyak drama dia berlakon.

Mungkin ada diantara belum tahu lagi yang sebenarnya Ayda Jebat bekas pelajar Akademi Fantasia musim ke-9, namun namanya tidak begitu menyerlah sehinggalah berlakon dalam drama. Sekarang Ayda Jebat sedang hangat digosipkan dengan Redza dan memang nampak mereka begitu mesra. Mungkin gandingan dalam drama Ku Kirim Cinta membawa mereka ke arah lebih rapat kut. Hehe

Menerusi keratan akhbar, gambar Ayda di zoom kan sehingga menampakkan apa yang pelik…

Sebut nama Ayda Jebat mesti semua akan tahu bakat lakonan yang bersahaja gadis kecil molek ni. Selain berlakon, Ayda juga boleh menyanyi dengan baik.

Boleh dikatakan semua lagu nya meletop. Anak kelahiran Merlimau Melaka ini mula menerpa nama dalam drama Rindu awak 200% gandingan bersama Zul Ariffin.

Siapa layan drama tu? Memang best. Tak heran lah sekarang dah banyak drama dia berlakon.

Mungkin ada diantara belum tahu lagi yang sebenarnya Ayda Jebat bekas pelajar Akademi Fantasia musim ke-9, namun namanya tidak begitu menyerlah sehinggalah berlakon dalam drama. Sekarang Ayda Jebat sedang hangat digosipkan dengan Redza dan memang nampak mereka begitu mesra. Mungkin gandingan dalam drama Ku Kirim Cinta membawa mereka ke arah lebih rapat kut. Hehe

Menerusi keratan akhbar, gambar Ayda di zoom kan sehingga menampakkan apa yang pelik…
Rupa-rupanya…

Ada klip baju di sebalik baju Ayda Jebat. Haha sampai kesitu mata korang eh. Serius admin tak perasan! Sebenarnya memang normal je macam ni kalau shoot baju tajaan, cuma sepatutnya dorang edit tak nampak..Mata rakyat Malaysia ni dah la tajam..
Komen netizen

Paling kelakar korang tak fokus part klip tu, tapi konon ada bonjolan Sajat. Hehe. Adui macam macam la…

Sumber : HCL via kisahdunia

Seterusnya..
Biar Betik! Takkan yang 4 orang tu tak sedar? Korang tengok betul2 apa pompuan tu dah buat…

Tidak ada orang sedar apa yang perempuan tu dah buat ke? Korang tengok betul2 apa pompuan tu dah buat. Berani sungguh dia! Ada cctv kat dalam bilik tu dia pun berani buat cam ni. Tak tahu ada cctv kat sana sedang buat rakaman ke?

Manusia macam tu memang opputurnist. Mereka suka ambik kesempatan atas kelalaian orang lain. Memang tak sangka perempuan pun ada yang buat macam ni. Tak guna betul.

Kalau benda tu ialah benda yang sangat penting terhadap pemilik, pasti akan buat pemilik tu rasa sangat sedih dan susah hati.

Perempuan yang buat kerja cam ni memang berdosa. Yang lagi berdosa ialah kalau perempuan tu bertudung lagi.

Dah banyak belajar dari ajaran agama kenapa masih buat kerja cam ni? Tak kan tak belajar sedikit dari ajaran agama langsung?

Kita sepatutnya harus menghormati orang lain, tidak boleh ambil benda lain tanpa keizinan pemilik nya.

Ini adalah satu pencurian yang tak baik. Kalau semua orang buat cam ni, pasti masyarakat kami akan jadi huru hara kan?

Tidak ada orang mau kerja lagi, semua orang risau setiap hari kerana takut benda sendiri dicuri orang. Masyarakat akan jadi teruk kalau cam ni.

Cuba lihat dengan teliti video di bawah, Korang tengok betul-betul apa pompuan tu dah buat..

Sila tonton video:

Sumber: srimahligai