PANAS…Bini aku selalu kena ‘tebuk’ dengan jantan-jantan kat luar sana – luahan suami malang

Slm krt Min aku hairan dgn bini aku ni min mcm tkda maruah..murah sgt nak kena sondol dgn jantan2 kn luar sna..aku thu aku maafkn,maafkn,dan trus maaf kn brpa kli dah kntoi min, last ni aku jmpa lg kantoi dgn rakan krja dia..

tk pa aku tggu kat umh…bila smpi umh boleh2 ja dya buat2 mcm tkda apa yg brlaku…aku sindir lh dya min aku kata” eh eh tahu jg jln balik bila brgatal dgn jantan lain, ank laki kat umh mcm smph ja sudah hbis pkai di buang cari lg jantan lain mcm tk ckup lh”

dgn slmba dya jwp min smbil hentak pintu peti ais….”ehh ni khidupan aku sblm kita khwin lh wak” tmpa bnyk brfikir aku trus cerai dya min dgn talak2 mlutut mrayu dya min…sory aku dah tawar hati dgn pmpua murahan mcm ni min..tq admin hide ya min….

jadi kepada korang yang dah berkahwin mudah-mudahan apa yang berlaku pada pasangan ini tidak berlaku kepada anda jadi ikuti 6 tips berguna ini Elakkan pasangan anda curang kepada anda

Kecurangan bukan sahaja meruntuhan hubungan, tetapi ia juga amat menyakitkan. Anda juga perlu ingat bahawa dalam kebanyakan kes curang, pasangan mudah curang atau menipu hanya apabila hubungan cinta dengan anda tidak cukup kuat. Keinginan untuk menipu adalah menunjukkan hakikat bahawa anda tidak berpuas hati dengan pasangan anda. Kami memberi anda beberapa cara di mana anda boleh mengelakkan pasangan daripada curang dan menipu anda.

1. Jangan kongkong pasangan anda
Jika anda melarang lelaki anda untuk melihat atau bercakap dengan wanita lain, maka dia akan menjadi lebih bermotivasi untuk melakukan sebaliknya. Ia adalah penting bahawa anda percaya padanya dan jangan biarkan perasaan insecure atau tidak selamat menjadi sumber konflik. Memang benar, setiap perlakuan mesti diletakkan sempadan ataupun had. Walau bagaimanapun, jika anda sangat mengawal dan sentiasa mengongkong pasangan adan, dia akan cuba membebaskan diri.

Bini aku selalu kena ‘tebuk’ dengan jantan-jantan kat luar sana – luahan suami malang | Slm krt Min aku hairan dgn bini aku ni min mcm tkda maruah..murah sgt nak kena sondol dgn jantan2 kn luar sna..aku thu aku maafkn,maafkn,dan trus maaf kn brpa kli dah kntoi min, last ni aku jmpa lg kantoi dgn rakan krja dia..

tk pa aku tggu kat umh…bila smpi umh boleh2 ja dya buat2 mcm tkda apa yg brlaku…aku sindir lh dya min aku kata” eh eh tahu jg jln balik bila brgatal dgn jantan lain, ank laki kat umh mcm smph ja sudah hbis pkai di buang cari lg jantan lain mcm tk ckup lh”

dgn slmba dya jwp min smbil hentak pintu peti ais….”ehh ni khidupan aku sblm kita khwin lh wak” tmpa bnyk brfikir aku trus cerai dya min dgn talak2 mlutut mrayu dya min…sory aku dah tawar hati dgn pmpua murahan mcm ni min..tq admin hide ya min….

jadi kepada korang yang dah berkahwin mudah-mudahan apa yang berlaku pada pasangan ini tidak berlaku kepada anda jadi ikuti 6 tips berguna ini Elakkan pasangan anda curang kepada anda

Kecurangan bukan sahaja meruntuhan hubungan, tetapi ia juga amat menyakitkan. Anda juga perlu ingat bahawa dalam kebanyakan kes curang, pasangan mudah curang atau menipu hanya apabila hubungan cinta dengan anda tidak cukup kuat. Keinginan untuk menipu adalah menunjukkan hakikat bahawa anda tidak berpuas hati dengan pasangan anda. Kami memberi anda beberapa cara di mana anda boleh mengelakkan pasangan daripada curang dan menipu anda.

1. Jangan kongkong pasangan anda

Jika anda melarang lelaki anda untuk melihat atau bercakap dengan wanita lain, maka dia akan menjadi lebih bermotivasi untuk melakukan sebaliknya. Ia adalah penting bahawa anda percaya padanya dan jangan biarkan perasaan insecure atau tidak selamat menjadi sumber konflik. Memang benar, setiap perlakuan mesti diletakkan sempadan ataupun had. Walau bagaimanapun, jika anda sangat mengawal dan sentiasa mengongkong pasangan adan, dia akan cuba membebaskan diri.

sumber: poksang