“Iqbal Batak, Promote Diri Sendiri”-Cik B Komen Pedas Pada P.A DS Vida

Macam dah lama tak dengar kontroversi yang melibatkan Datuk Seri Diva(DSV).

Sebelum ini kecoh juga tentang DSV yang mahu mencari jodoh, sampai ramai yang mahu masuk meminang.

Dalam kekecohan itu, DSV sempat juga digosipkan sedang hangat bercinta dengan pembantu peribadinya sendiri iaitu Ahmad Iqbal Zulkefli.



Foto: Instagram

Tapi anak perempuannya Cik B macam tak merestui pula hubungan mereka berdua.

Cik B kata Iqbal hanya mahukan perhatian sahaja.



Foto: IG Cik B

Baru-baru ini Cik B menyerang lagi bila dia menulis komen yang agak pedas di ruangan komen IG ibunya.

Mulanya Iqbal memberi nasihat dan pelbagai peringatan pada DSV yang berangkat ke Mekah untuk menunaikan umrah. Antaranya elakkan dari membeli belah barangan  yang tidak perlu.

datoserividaFollow

Pesan P.A saya Iqbal @ahmadiqbalzulkefli Sebab biasanya saya bawak P.A perempuan, bodyguard dan dia kalau gi mana2 . . Kdg2 rasa malas nak dengar Sebab saya kan dah terbiasa 😂 Tapi pikir balik Betul lah jugak kan Syg rasa macam mana? . . Saya dah banyak tahun membazir Balik rumah nangis sorang2 😭😭 beli mcm2 tapi langsung tak guna Dan banyak hilang camtu jer Bukan sen sen klau saya beli Tahun ni saya da limitkan beli apa2 . . Lebih banyak dekatkan dengan anak2 yatim.. anak tahfiz Dan bisnes.. Yang penting syukur CikB ngan Kacak Dah makin bijak Doakan mama bahagia dan dijadikan insan terpilih Untuk menerima rahmat dan darjat yang mulia 🙏🙏🙏 @ahmadiqbalzulkefli


Cik B pun beri komen ini:

Kelakar pun ada juga. Apa pun, Cik B memang sempoi! -CARI

Apa Reaksi Anda…

Bagus

0
Marah

0
Terkejut

0
Sedih

0
Lawak

1
Bosan

1

Komen: 53
Komen