‘Hang Cikgu Fitness Kan, Yang Duk Masuk Politik Pasaipa? – Sharnaaz Ahmad Pertikai Kevin Zahri

Umum mengetahui pelakon Sharnaaz Ahmad sangat lantang bersuara apabila ada isu yang dirasakan tidak kena di matanya. Luahan dan kritikan berkenaan dimuatnaik di akaun media sosialnya sebagai satu cara menunjukkan pendirian tegas pelakon Juvana ini.

Baru-baru ini Sharnaaz bersuara mengenai tindakan jurulatih kecergasan Kevin Zahri yang muncul sebagai ahli panel dalam satu forum.
Tak payah masuk campur politik, tak berbaloi

Forum yang membincangkan kelayakan bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir untuk menggalas jawatan sama di usia 93 tahun menampilkan Kevin Zahri sebagai panel untuk memberi komen dari segi kecergasan. Namun, Sharnaaz berpendapat sebagai jurulatih kecergasan, penglibatan Kevin dalam acara sebegitu boleh dipertikai.

Menurutnya lagi, Sharnaaz menyarankan kepada Kevin untuk kekal membuat apa yang menjadi kepakarannya sahaja dan tidak masuk campur dalam urusan politik kerana ianya tidak berbaloi.
Ini komen netizen

Netizen berpendapat sebaliknya dengan Sharnaaz dan menganggap Kevin berhak bercakap kerana semua orang dilahirkan untuk menjadi pemimpin di muka bumi ini.
Cakap dari kapasiti cikgu fitness

Tengok gambar terus kondem tak adil la

Salah seorang pengikut Sharnaaz juga mencadangkan kepada abang ipar Neelofa itu untuk menonton dahulu sesi perbincangan yang boleh didapati di Youtube dan tidak hanya mengkritik hanya dengan sekeping foto.
Takkan nak tunggu ‘selebriti’ macam kamu?

Seorang lagi pengguna Twitter, Ardnie membalas semula tweet Sharnaaz itu dan mengatakan Kevin layak menjadi panelis kerana Kevin tahu memberi pandangan dengan cara yang betul, malahan lebih baik berbanding ahli akademik bertauliah.

Tambah individu ini lagi, masyarakat tidak bolehlah menunggu untuk ‘selebriti’ seperti Sharnaaz bercakap berkenaan topik sebegitu kerana Sharnaaz sebelum ini dikenali sebagai seorang yang bertindak semberono.

Sumber: Sharnaaz Ahmad

 

Artikel lalu Sharnaaz…

“Kalau petik, sampai lubang cacing atau umpun umpun aku cari ye.. “,- Sharnaaz Ahmad Mengamuk Ini Respond Beliau

Semua sedia maklum pelakon, Sharnaaz Ahmad merupakan salah seorang selebriti yang lantang bersuara di media sosial. Baru-baru ini Sharnaaz turut memberi respon berikutan isu kotroversi Datuk Farid Kamil dan Nur Sajat. Rata-rata netizen menyokong pendapat ‘pedas’ yang diberikan pelakon ini.

Terbaru, sebuah blog dakwanya telah menyiarkan kembali isu panas Sharnaaz menumbuk seorang warga asing tidak lama dahulu. Perkara ini telah mendapat perhatian Sharnaaz dan ini responnya.

Cerita lapok dikorek bagi hangat

‘Sampai siap kurang ajar takkan aku malaikat kot’ – Sharnaaz

Bangun pagi gosok gigi cuci muka… Mai dah manusia manusia yang suka tengok kejatuhan orang.. Cerita dah lapok di korek balik bagi hangat.. Macam ni lah pasai Gaous Ali ni, aku tak mau panjang cerita kira mengaku salah sudah lah.. Sebab apa memang salah pun bergaduh kan.. Tapi cuba kalau ko duduk tempat aku, kalau org asing sound ko lebih dari 5 kali tapi ko tak melawan kira hebat lah.. Ni sampai siap kurang ajar takan aku malaikat kot brader.. Tercetuslah pergaduhan comel comel.. Dan pada yang cuba menyemarakkan api kontroversi ini.. Alhamdulillah silakan anda buat kerja anda.. Saya layankan ajeee.. Janji tak petik nama mak ayah aku sudah.. Kalau petik, sampai lubang cacing atau umpun umpun aku cari ye.. Assalamualaikum semuaaaa

Ramai yang sokong

  

Sebelum ini Sharnaaz Ahmad hanya mendiamkan diri berkenaan isu pergaduhan dengan seorang warga asing tersebut. Namun apabila perkara lama dikorek kembali, Sharnaaz tidak teragak-agak memberikan penjelasan. Luahan Sharnaaz ini mendapat respon daripada peminat yang rata-rata menyokong kenyataannya. Kata mereka tahap kesabaran seseorang ada limit, jika sudah melampau batas pelbagai perkara boleh terjadi.

Sumber : Instagram Sharnaaz Ahmad

Artikel sebelum ini …

wherewithallife
#wherewithallife

SAMPLE PAGE

Sharnaaz Ahmad Menumbuk Muka Gous Ali Dan Hukuman Dua Bulan Penjara, Sekiranya Gagal Membayar Denda.
POSTED ON JANUARY 18, 2018

Pelakon penuh kontroversi, Sharnaaz Ahmad didenda RM1,200 oleh Mahkamah Majistret Kuala Lumpur, hari ini, selepas mengaku bersalah mencederakan seorang pekerja kelab golf, Julai lalu.

Majistet Mahyudin Mohmad Som menjatuhkan hukuman itu terhadap Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Bazir Ahmad, 32, selepas tertuduh mengaku salah melakukan kesalahan itu.

Mahkamah turut memerintahkan Sharnaaz menjalani tambahan hukuman dua bulan penjara, sekiranya gagal membayar denda.

Berdasarkan kertas pertuduhan, Sharnaaz didakwa sengaja mendatangkan kecederaan dengan menumbuk muka Gous Ali, warga Bangladesh, di Level 1, KLGCC, Taman Tun Dr Ismail, di sini, jam 5.30 petang, pada 22 Julai lalu.

Pendakwaan terhadapnya dilakukan mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum setahun, atau denda atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan.

Pendakwaan dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Nor Farah Adila Noordin mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan.

Sharnaaz, melalui peguamnya, Zulkifli Awang merayu memberi hukuman ringan atas alasan telah insaf.

“Tertuduh juga telah memohon maaf kepada pengadu,” katanya.

Suami kepada Noor Nabila itu hadir sendirian ke mahkamah kelihatan tenang ketika pertuduhan dibacakan terhadapnya.

Pelakon ‘Suamiku Encik Sotong‘ itu kemudian membayar denda tersebut.

Sumber : http://www.infokini.my/sharnaaz-ahmad-gangster-pukul/

Sharnaaz Ahmad cekik krew produksi dan lari daripada lokasi penggambaran?

Ini kisah Sharnaaz Ahmad yang di’katakan bermasalah di lokasi penggambaran filem Darah Panas sehingga memaksa produser filem tersebut mengambil tindakan saman.

Produser filem, S Baldev telah memfailkan juga serahkan surat saman melalui peguam beliau kepada Sharnaaz Ahmad dua minggu lalu tetapi masih belum menerima jawapan balas.

Menurut S Baldev, pelakon itu tinggalkan lokasi penggambaran pada 5 Oktober 2012 lalu selepas hanya bekerja selama 17 hari untuk filem yang sepatutnya mengambil masa 30 hari itu.

Berita Harian turut melaporkan yang Sharnaaz Ahmad memberi alasan untuk pulang ke kampung melawat bapa’nya yang sakit di Pulau Pinang selain berkata beliau mempunyai temujanji lain.

Tetapi, wartawan popular Zubir mendakwa bertemu pelakon ini bersama Shila Amzah dan ibunya di Hotel MS Garden, Kuantan Pahang pada keesokan harinya. Huh?

Bukan itu sahaja, S Baldev mendedahkan lagi yang Sharnaaz Ahmad sudah tunjukkan sikap panas baran beliau sejak hari pertama penggambaran dek kelambatan seorang krew.

“Pada hari berkenaan, pakaian terpaksa ditukar dan Hafiz (krew) mengambil masa sejam lebih mencari tiga set pakaian & lebih malang, ada peralatan kamera yang rosak,” cerita S Baldev.

“Sharnaaz ada beritahu mahu bertemu Shila Amzah kerana kekasihnya itu mahu ke China. Apabila Hafiz sampai, dia naik angin & menolak Hafiz ke tepi dinding & mengcengkam leher”

Hafiz menambah “Dia cakap ‘kau ingat aku balaci kau, tunggu lama’. Saya minta maaf dan saya cakap saya beli pakaian. Tiba tiba, dia tolak saya & cengkam leher saya dengan tangannya”

“Tindakannya memang kurang ajar,” tambah Hafiz yang mendakwa siku berdarah kerana terkena kayu ketika insiden tersebut & parutnya masih ada lagi sebagai bukti.

Sumber : https://www.rotikaya.com/sharnaaz-ahmad-cekik-krew-produksi-lari-dari-lokasi-penggambaran/

TAPI KINI SHAARNAAZ AHMAAD SUDAH BERUBAH MENJADI INSAN yang LEBIH PENYABAR. ALHAMDULILLAH.